VRAAG EN ANTWOORD!
Bekijk ook:
Algemene voorwaarden
Klachten
Herroepingsrecht
betaalmogelijkheden
Privacyverklaring

Bestellen:

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?
Voeg het artikel toe aan het winkelmandje en klik op bestelling afronden. Vul je adresgegevens in en kies met welke betaalmethode je wilt betalen. Vergeet niet het vinkje aan te vullen ''Ik verklaar kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de Algemene voorwaarden.''. Indien je op bestelling bevestigen klikt, gaat de order bij ons in behandeling. 

Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is?
Bij een succesvolle bestelling krijg je een autmatische ''bedankpagina'' te zien.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan af en toe voorkomen dat onze email in je spambox terecht komt. Indien de bevestiging niet in je email terecht is gekomen, kan je telefonisch contact met ons opnemen en sturen wij de bevestiging opnieuw.

Ik heb problemen met bestellen. Wat moet ik doen?
Lukt het je niet om een bestelling te plaatsen, mail dan naar info@trendykunst.nl. Vergeet bij de e-mail niet je adresgegevens te vermelden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Kan ik ook telefonisch iets bestellen?
Ja natuurlijk! Wij kunnen ook de order voor jou invullen, neem dan telefonisch contact op met 0252-624813

Kan ik een cadeau ook direct naar de ontvanger laten versturen?
Ja dit is zeker mogelijk. Je kunt aan het einde van de bestelling je eigen gegevens invullen en ook het afleveradres. 

 

Bezorgen:

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Je bestelling wordt verzonden binnen 5 werkdagen, tenzij anders aangegeven bij het artikel.
Wij verzenden onze producten met PostNL, zij bezorgen de volgende dag, mits het afleveradres binnen Nederland is.
Breekbare producten worden geleverd met de bezorgdienst NL Logistic. Zij nemen een avond voor levering via de e-mail contact met u op.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

  • Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. Bij elk artikel vermelden wij de levertijd.
  • Sommige artikelen worden rechtstreeks door onze partners geleverd. In dit geval neemt de bezorgdienst van  onze partner contact met je op voor een bezorgafspraak
  • Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen dat bijvoorbeeld gebeuren.
  • Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
  • Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont.
     

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland zijn GRATIS!

Komt u het toch ophalen? dan krijgt u €7,50 korting.
Gebruik code 
AFHALEN bij kortingscode of als u betaald bij afhalen, kunnen wij deze voor u verrekenen.
*Bij de Waddeneilanden brengen wij €15,00 in rekening.

Wat zijn de verzendkosten België/Duitsland?
De verzendkosten in België zijn:
* Bij bestellingen van boven de 450 euro is verzending gratis in België
* Onder de 450 euro brengen wij 15 euro in rekening.

De verzendkosten in Duitsland zijn:
* Bei Bestellungen über 450 Euro ist der Versand in Deutschland kostenfrei * Unter 450 berechnen wir 50 euro. 
(Wir liefern 100 km von der Grenze)

Wie bezorgt mijn bestelling?
POSTNL bezorgt alle kleine artikelen.
NL Logistic levert de meeste grote- en breekbare artikelen
- Deze bezorger neemt via de e-mail contact met je op. Let op: het kan zo zijn dat deze e-mail in je spambox terecht komt

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Indien je niet thuis bent, zit er een briefje in de bus van de bezorger. Je kunt telefonisch contact opnemen met de bezorger, om een nieuwe afspraak in te plannen.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?
Bij bestellen van meerdere artikelen kan het voorkomen dat de bestelling op verschillende momenten wordt bezorgd. Dit is bijvoorbeeld het geval als de artikelen bij verschillende partners vandaan komen.
Er kan natuurlijk ook een foutje zijn gemaakt of een storing zijn geweest. In dit geval doen we onze beste om dit zo snel mogelijk te laten weten via e-mail of telefonisch. 

Duurt het te lang?
Je kunt altijd contact met ons opnemen.
E-MAIL: info@trendykunst.nl       TELEFOON: 0252-624813

Hoe meld ik een bezorgklacht?
Was de bestelling niet op tijd of heeft onze bezorger zich niet aan een afspraak gehouden? Dat spijt ons zeer! Wij kunnen ons voorstellen dat je behoefte hebt om dit aan ons te vertellen.
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 of je kan een e-mail naar on sturen.

Retourneren:

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.  Tevens kan het gratis bij ons teruggebracht worden op ons bezoekadres.

Niet goed? Geld terug.
Wij hanteren een niet goed-geld-terug-garantie. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je bij het doen van aankopen via het internet recht op een retourbeleid van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode van 14 dagen mag een product worden teruggestuurd zonder opgave van reden. 

Wanneer is mijn retour verwerkt?
Als je het product retour naar ons heb gestuurd, duurt het afhandelen van de order over het algemeen hooguit vijf werkdagen. 

Hoe word ik terugbetaald?
Als wij het product retour hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag binnen 2 a 3 werkdagen naar je teruggestort op dezelfde wijze als wij je betaling hebben ontvangen. Als wij jou hebben terugbetaald, krijg je daar ook een mailtje over.

Wie haalt mijn retour op?
Wie jouw retour ophaalt, hangt af van het artikel dat je wilt retourneren.
De kleine artikelen kunt u retourneren met PostNL (met uitzondering van glazen kunst objecten). Grote artikelen kunnen worden opgehaald door onze bezorger NL Logistic.
Hou er wel rekening mee dat als onze bezorger het pakket komt ophalen, dat wij 15 euro retourkosten in rekening brengen.


Kan ik artikelen ruilen?
Het artikel ruilen is mogelijk. Hiervoor gelden ook de retourvoorwaarden.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Heb je het product één keer uitgeprobeerd en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Wij sturen je een nieuw product of na het ontvangen van je retourartikel, storten wij binnen 3 werkdagen jouw geld terug.
Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor je zijn gemaakt.

Verplichtingen tijdens bedenktijd:
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen.
Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

 

Betalen:

Mollie (IDEAL)
Je kan er voor kiezen om te betalen met Mollie (IDEAL betalingssysteem)

Paypal:
Je kan er ook voor kiezen om met PayPal te betalen. Voor PayPal rekenen wij €1,50 administratiekosten

Achteraf betalen: (KLARNA Achteraf betalen)
Voor achteraf betalen rekenen wij €1,50 administratiekosten.
Heb je gekozen voor Achteraf betalen? Dan vragen we je om de factuur binnen 14 dagen te betalen.  

Betalen bij afhalen:
Wil je toch liever het product ophalen bij ons kantoor? Dan is het ook mogelijk het product bij ons contant te betalen of via de pin.

Waar vind ik mijn facturen?
Bij het plaatsen van je bestelling heb je automatisch de factuur van ons gemaild gekregen.
Mail ons gerust om een kopie op te vragen, als je deze niet meer kunt terugvinden.

Zijn de prijzen op de website exclusief of inclusief btw?
De genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW

 

Reparatie & garantie

Hoe meld ik een artikelklacht?
Is je artikel kapot (bezorgd) of werkt het niet goed? Meld dan je artikelklacht. Sommige artikelen kunnen we laten repareren. 
Je kan een e-mail sturen naar info@trendykunst.nl. Vermeldt je ordernummer, de klacht en eventueel een foto het het beschadigde product.

Kan ik mijn artikel laten repareren?
Het is mogelijk om het artikel te laten repareren. Nadat je jouw artikel hebt aangemeld, ontvang je van ons een e-mail. In deze mail leggen we uit hoe we het probleem met je artikel kunnen oplossen.

Wat valt binnen de garantie?
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we naast de garantie altijd rekening met het soort artikel. 
Nadat je jouw klacht hebt aangemeld, beoordelen we of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 
Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening.
Valt je klacht buiten de garantie, dan laten we je weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruil. Je kunt dan zelf beslissen of je (een deel van) de kosten wilt maken.
Mailt u vanaf een ander mailadres dan waarvandaan de bestelling geplaatst is, stuur dan een kopie van de factuur mee, zodat wij weten dat het artikel door u zelf aangeschaft is.


Hoelang duurt een reparatie?
Zodra je artikel bij ons is teruggekomen duurt het maximaal 15 werkdagen voordat je gerepareerde artikel weer naar jou onderweg is. Dit duurt zo lang, omdat niet alle onderdelen op voorraad kunnen zijn, de reperatie buiten de garantie valt of we het artikel niet meer kunnen repareren.
Wij nemen altijd contact met je op over de status van de reparatie.

 

Gegevens

Hoe beschermen jullie mijn privacy?
Voor ons (en ook voor jullie) is het belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn. Wil je hier meer over weten? Lees hier meer over onze privacyverklaring. 


Welke cookies gebruiken jullie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.

Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.
 

Wat zijn jullie contactgegevens?

Wave Totaalinrichting, gevestigd aan Turfspoor 155 B, 2165 AW Lisserbroek. 

Contactgegevens:
www.trendykunst.nl / www.trendybywave.nl
Turfspoor 155 B, 2165 AW Lisserbroek
telefoonnummers: 0252-624813
Algemeen e-mailadressen: info@trendykunst.nl / info@trendybywave.nl

Han Warmerdam is de functionaris Gegevensbescherming van Trendy.
Hij is te bereiken via info@wavetotaalinrichting.nl



Wat zijn jullie Algemene Voorwaarden?

Klik hier om onze Algemene Voorwaarden te lezen. 



Overige vragen:

Hebben jullie ook een Facebook of Pinterest pagina?
Die hebben we zeker!
KLIK hier voor Facebook        KLIK hier voor Pinterest

 

Ik heb een vraag die hier niet behandeld is, wat kan ik nu het beste doen?
Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail of neem telefonisch contact op.
EMAIL : info@trendykunst.nl    TELEFOON: 0252-624813
 

© 2015 - 2019 Trendykunst | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken we gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.